Pokloni

Pokloni svima nama predstavljaju zadovoljstvo. Svi volimo dobiti poklon, a posebno onaj koji želimo.
Kada dobijemo poklon s njim dobijemo dojam da je nekome stalo do nas. Netko nas se sjetio i dao si truda da nas obraduje. Uistinu hvale vrijedna gesta.
Stoga ako je nama drago kada dobijemo poklon, čemu onda ustručavanje da se i druge oko nas iznenadi. Nemojte se ustručavati, nemojte samo čekati zanimljivu prigodu kao rođendan, božić, uskrs i ostalo da biste nekoga usrećili. Otkrijte želje vaših bližnjih, a onda ih iznenadite onim o čemu maštaju i što žele. 

Poklon ne mora biti nešto spektakularno, on mora biti iz srca. Ako je iz srca, onda će i druga strana to prepoznati i uglavnom će to znati cijeniti. Izrazite znak pažnje sitnicama, koje vama ne znače puno, ali drugima znače.

Ispričati ću vam jednu malu priču iz svog života o jednim mizernom poklonu koji meni ne bi značio ništa, a koji je drugu osobu oborio s nogu. Radi se o poklonjenom CDu od nekih 20 kn. Cura je u jednom našem razgovoru spomenula da voli slušati Merlina i da ima sve njegove pjesme. A, ja ne bi bio ja kad ne bi iskušao sreću. Otišao sam na jedno mjesto i kupio mix sa 100 Merlinovih pjesama, da stvar bude najbolja na njemu su bile 4. pjesme koje nije imala od njega i zamislite reakciju. Bila je u blagom šoku kada je preslušala CD, a nikako mi nije prestala zahvaljivati.. 

Nema komentara:

Objavi komentar

 

Design By:
SkinCorner